Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Niemcach

Staże w Hiszpanii kwiecień 2024 część I

Utworzono dnia 08.04.2024

Witaj Andaluzjo!
Młodzież ZSP w Niemcach na dwutygodniowym stażu zagranicznym w Granadzie – hiszpańskim mieście położonym u stóp pasma górskiego Sierra Nevada! Pierwszy dzień na hiszpańskiej ziemi upłynął nam bardzo intensywnie. Po długiej nocnej podróży czas mieliśmy wypełniony wieloma atrakcjami. Jedną z nich był spacer urokliwymi uliczkami historycznej części Granady. Podziwialiśmy między innymi wspaniałą architekturę wzniesionej w samym centrum miasta, najważniejszej ze świątyń Granady – katedry - Catedral de Santa María de la Encarnación. Popołudnie spędziliśmy w Parque de las Ciencias – interaktywnym muzeum naukowym oraz Biodomo – oceanarium, palmiarni i mini zoo. W drugim dniu naszego pobytu udaliśmy się na wycieczkę do Malagi – kurortu położonego nad lazurowymi wodami Morza Śródziemnego. W mieście tym skierowaliśmy nasze kroki ku symbolom Malagi - twierdzy Alcazabie i zamkowi Gibralfaro. Zwiedziliśmy także Teatr Rzymski. Spacerując ulicami miasta zachwyciliśmy się architekturą katedry, której styl przenosi nas do epoki gotyku i renesansu. Po południu oddaliśmy się plażowaniu w dzielnicy La Malagueta.

Poznając atrakcje turystyczne Granady i Malagi uczymy się oczywiście podstaw języka hiszpańskiego:) Que tengas un buen día! – Miłego dnia!

Witaj Hiszpanio! Witaj Andaluzjo! Witaj Granado!

Utworzono dnia 08.04.2024, 09:43

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.