Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Niemcach

Ostatni raport z Hiszpanii i podsumowanie wyjazdu

Utworzono dnia 13.04.2022

„W sobotę, korzystając z dnia wolnego od pracy, udaliśmy się na wycieczkę do Malagi. Wspięliśmy się na mury położonego na szczycie wzgórza zamku Gibralfaro, skąd można było podziwiać panoramę leżącego poniżej miasta wraz z portem i zatoką. Odwiedziliśmy również dawny arabski pałac królewski Alcazaba, ruiny teatru rzymskiego oraz Museo de Málaga. W południe spotkaliśmy się z Panią Dyrektor, która odwiedziła nas w ramach wizyty monitorującej. Wspólnie wybraliśmy się na spacer po nabrzeżu oraz plaży miejskiej - niektórzy nawet zmoczyli nogi w morzu! Część grupy udała się do Muzeum Picassa, pozostali spacerowali po starym mieście w Maladze. Kolejnego dnia pokazaliśmy Pani Dyrektor główne zabytki Granady. Po południu zwiedziliśmy najważniejszy zabytek kultury arabskiej w Europie - pałac królewski Alhambra oraz jego ogrody Generalife. Ostatnie dni pobytu poświęciliśmy na zakupy prezentów i pamiątek. Mieliśmy również wielkie szczęście zobaczyć tradycyjne barwne procesje organizowane z okazji obchodów Wielkiego Tygodnia. We wtorek po południu wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Staż w Hiszpanii dał nam szansę na zdobycie nowych umiejętności zawodowych oraz na bliskie przyjrzenie się jak funkcjonują miejscowe firmy. Był także szansą na poznanie miejscowej kultury, sztuki, przyrody i zwyczajów kulinarnych. Dał nam niepowtarzalną okazję do praktycznego użycia języka angielskiego, a często także zmusił nas do szybkiego przyswojenia sobie podstaw języka hiszpańskiego.

Pomimo tego, iż dwutygodniowy pobyt może wydawać się długim czasem spędzonym z dala od domu, wszyscy zgodnie orzekli, że bez wahania jeszcze raz przyjechaliby na podobny staż! „

Adiós!

Hiszpania cz.4

Utworzono dnia 13.04.2022, 20:51

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Marzec 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.